وسایل سیسمونی

هرچند ما نمی‌‌دانیم که شما جزء کسانی هستید که در گذشته تجربه خرید سیسمونی نوزاد را داشته‌اید یا خیر؟ و اینکه ۹۰ درصد کسانی که این تجربه را نداشته و برای بار اول به آن می‌پردازند بر این باور هستند که یکی از بهترین خرید‌های عمر‌‌‌شان را انجام دادند چرا که برای کسی در حال خرید کردن هستند که کسی او را ندیده‌‌‌اند و کسی از او با خبر نیست.
چه بهتر است که در وسایل سیسمونی که قبل از تولد نوزاد خریداری می‌کنید تنها ضروری‌ترین وسایل نوزاد را تهیه کنید، چرا که ممکن است سلیقه شما هیچ سنخیتی با سلیقه نوزاد نداشته باشد دست کم از وسایلی که برای او در نظر گرفته خوشش نیاید و نتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند بتوانید از آن‌‌ها صرف نظر کنید.
بهتر است یک وسیله را خریداری کنید که از نظر رنگ آمیزی نیز خوب باشد و نوزاد بتواند ارتباط درستی را با آن برقرار کند. برای این کار بهتر است پس از خرید لوازم ضروری سایر خریدهای خود را به زمانی موکول کنید که فرزندتان به دنیا آمده است و شما می‌‌توانید هنگامی که با فرزندتان به خرید می‌روید هم از حضور در کنار آن لذت ببرید و هم این که بتوانید به همراه نوزادتان خریداری نمایید دیگر نگران این مسئله نباشید که شاید این وسایل را دوست نداشته باشد و با آن ارتباط برقرار نکند یکی از مهم‌‌‌ترین مسائلی که بسیاری از پدر و مادرها آن‌ها را نادیده می‌گیرند این است که قبل از خرید سیسمونی باید نزد مشاوری رفته تا به آن‌‌ها گوشزد کند که چه وسایلی ابتدا برای فرزند‌‌‌شان مناسب است و شما باید چه نوع عروسک‌هایی را خریداری نمایید تا برای فرزند شما بهتر باشد.

وسایل بازی مناسب برای نوزادان

به مهم‌‌‌ترین مسائل اجتماعی سیسمونی کودک توجه نماید این است که می‌تواند در آینده‌ی فرزند شما بسیار تاثیرگذار باشد خرید مدل‌های متفاوت سرویس سیسمونی اولین دوستانی هستند که نوزاد شما با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند به همین دلیل هم بسیار مهم است که بتوانیم آن‌ها را درست منطقی انتخاب نمایید.
کودکان به اسباب بازی باکیفیت نیاز دارند. عروسک‌ها یکی از مهم‌‌‌ترین خرید‌هایی است که شما در طول زندگی اش برای او انجام می‌دهید بهتر است در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید عروسک‌هایی مناسب هستند و بهتر است از آن برای هر سن نوزادتان خریداری نمایید در واقع ممکن است عروسک‌های نرم برای یک دوره سنی مناسب هستند عروسک‌هایی که سفت‌‌‌‌تر است برای دوره سنی دیگر مناسب است. باید هر کدام از آن‌ها برای دوره سنی مناسب، می‌تواند تاثیرات منفی بر روی ذهن و روح و آرامش کودکان ما بگذارند روان شناسان معتقدند که ما وسایلی را که در سنین مختلف برای فرزندانمان خریداری می‌کنیم ممکن است در آینده آن‌ها تاثیر گذار باشد.
می توانیم بگوییم که خرید برای فرزندتان چیزی نیست که قرار باشد چه به شکل درست آن را خریداری کنید و چه متناسب با یک سنت، تمامی وسایل را برای او خریداری نمایید.

وسایل بازی مناسب برای نوزادان

بسیاری از افراد هستند که صدها مدل از عروسک‌ها و لباس‌ها را برای چند سال آینده فرزند‌‌‌شان نیز خریداری می‌کنند و هزینه زیادی بابت آن بپردازند اما فارغ از اینکه شما این وسایل را طبق سلیقه خود خریداری کردید اما متناسب با زمانی که در آن حضور دارید اما ممکن است که فرزندتان با هیچ کدام از آن‌ها ارتباط برقرار نکند و شما مجبور شوید تمام هزینه‌هایی که بابت آن کرده‌اید را دور بریزید و هزینه جدید را بابت آن بپردازید.
یکی از مسائل دیگر در این زمینه مطرح است این است که شما هنگامی که سیسمونی را خریداری می‌کنید مطابق با زمانی است که در آن حضور دارید اما چند سال بعد متاسفانه بسیاری از پدر و مادرها هنگامی که به خرید سیسمونی می‌پردازند برای چند سال آینده فرزند‌‌‌شان لباس‌ها و عروسک‌های متفاوت خریداری می‌کنند که تا چند سال آینده آن‌ها استفاده کند اما فارغ از آنکه این مدل‌ها روز به روز تغییر می‌کند و تکنولوژی‌ها لحظه به لحظه باعث می‌شوند تا ما دیگر وسایلی را که داریم آخرین مدل آن‌ها محسوب نکنیم به همین دلیل هم هست که شما امروزه برای ۲ تا ۳ سال آینده فرزندانتان خریداری می‌کنید دیگر در آن زمان مورد استفاده قرار نگیرد فرزندتان دوست نداشته باشد آن‌ها را بر تن کند بهتر است سیسمونی را آگاهانه خرید کنیم و از هزینه‌های اضافی بپرهیزیم.

وسایل بازی مناسب برای نوزادان

بهتر است مراسم سیسمونی را آسان‌‌‌تر برگزار کنیم چرا که این مسئله آنقدر شیرین است که ارزش آن را ندارد تا باعث اختلافات در میان دو خانواده شود متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل تجمل گرایی توقعات بالایی برای خرید سیسمونی نوزاد خود دارد و به همین دلیل به هنگام خرید با خانواده دختر خانم که قرار است مادر شود که شرایط مناسب جسمانی ندارد اختلافاتی می‌شود که ممکن است تا سال‌ها به یاد آن‌ها بماند و خرید شیرین و لذت بخش سیسمونی را برای آن‌ها تلخ کند و خاطره نه چندان خوب را برای آن‌ها رقم بزند.
این را هیچ وقت فراموش نکنید که کودک شما بیشتر از آنکه به سیسمونی جذب شود از هیچ کدام از آن‌ها سر در نمی‌آورد او بیشتر از آن که به سیسمونی احتیاج داشته باشد به مهر و محبت پدر و مادرش احتیاج دارد و بهتر است به جای آنکه به فکر خرید لوازم گران قیمت برای فرزندتان باشید بیشتر در کنار او بگذرانید و او را از وجود خود بهره‌مند کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *